loading...

Dark Army Team

We work on darkness to seve light

بازدید : 987
پنجشنبه 7 اسفند 1398 زمان : 11:47

سلامی‌دوباره بعد از مدت ها.

توی این پست میخوای یک دستور آموزش بدیم که میتونه یک فایل بنویسه یا یک فایل رو فراخوانی کنه.

اول باید یک پروژه آتیش کنید و using زیر رو اضافه کنید:

using System.IO;

حالا باید دو تا textbox و یکی button به فورممون اضافه میکنیم ولی اسماشونو تغییر نمیدیم.

عنوان دکمه رو این شکلی بزارید:

Button1 = Save

حالا دوبار روی دکمه تون کلیک کنید تا به بخش کد برید.

حالا کد‌های زیر رو به دکمه تون اضافه کنید:

            if (File.Exists("C:" + textBox1.Text))
{
try
{
textBox2.Text = File.ReadAllText("C:" + textBox1.Text);
MessageBox.Show("file opened!!", "opend!!", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Information);
}
catch
{
MessageBox.Show("cannot open file", "cannot open!!", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Error);
}
}
else
{
try
{
File.WriteAllText("C:" + textBox1.Text, textBox2.Text);
MessageBox.Show("your file saves as C:" + textBox1.Text, "saved!!", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Information);
}
catch
{
MessageBox.Show("your file wasnt save as C:" + textBox1.Text, "cannot save!!", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Error);
}
}

ما در اینجا با متد file.WriteAllText فایلمون رو ذخیره کردیم و با File.ReadAllText اون رو فراخوانی کردیم.

برای باز کردن کد‌ها یا متن یک فایل، نام فایلی که توی درایو C هست رو توی textbox1 بنویسید و دکمه رو بزنید.

We are Dark Army Team

چگونگی رجیستر کردن dll های 32 بیتی بروی ویندوز سرور 64 بیتی
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 8
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 514
  • بازدید سال : 26321
  • بازدید کلی : 37638
  • کدهای اختصاصی